Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Referendarz

Firma: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie miejsce pracy: Lublin

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:

Referendarz
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 121567

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

 

-        praca w terenie,

 

-        nietypowe godziny pracy ( w tym dyżury),

 

-        krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe,

 

-        zagrożenie korupcją,

 

-        permanentna obsługa klientów zewnętrznych ( spoza administracji, np.             obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych                 urzędach,

 

-        stres i praca pod presją czasu.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

 

-     budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz windę (brak przystosowanej toalety dla osób niepełnosprawnych).

Zakres zadań

  • Przygotowuje i udostępnia informacje z zakresu monitoringu jakości powietrza, w tym informacje o jakości powietrza oraz informacje o tle substancji w powietrzu
  • Przygotowuje informacje o jakości powietrza dla WCZK oraz RCB
  • Wspomaga wykonywanie rocznych ocen jakości powietrza, pełni rolę użytkownika krajowego bazy danych JPOAT oraz rolę operatora wojewódzkiego bazy CAS
  • Prowadzi ewidencję pism wpływających i wychodzących oraz obsługuje system Elektronicznego Zarządzania Dokumentami na poziomie RWMŚ
  • Prowadzi obsługę adresu poczty elektronicznej Wydziału oraz telefonu, wykonuje skanowanie korespondencji przychodzącej oraz mającej wyjść z Wydziału oraz prowadzi obsługę nadania przesyłek pocztowych i kurierskich Wydziału, w tym prowadzi elektroniczną książkę nadawczą korespondencji oraz przewozi przesyłki do wskazanego urzędu pocztowego
  • Prowadzi korespondencję dotyczącą spraw organizacyjno-administracyjnych i kancelaryjnych z centralą DMŚ
  • Przygotowuje dokumenty Wydziału do archiwizacji, w tym sporządza spisy zdawczo-odbiorcze dokumentów do Archiwum Zakładowego oraz przygotowuje i kompletuje, opisuje teczki archiwalne zgodnie z instrukcją kancelaryjną
  • Sporządza zapotrzebowanie na materiały biurowe i eksploatacyjne w Wydziale

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego

  • Prawo jazdy kat. B
  • Biegła znajomość obsługi komputera: pakiet MS Office, Internet
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość specjalistycznego programu SOD, obsługi kancelaryjnej korespondencji lub EZD
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność dobrego organizowania swojej pracy oraz efektywnego zarządzania czasem, asertywność, odporność na stres


Pozostałe oferty pracy w firmie Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 28-05-2023
Wyświetleń: 64