Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor wojewódzki

Firma: Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie miejsce pracy: Lublin

Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 120882

Warunki pracy

-         praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,


-         praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,


-         większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, praca z klientem,


-         praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,


-         praca w niewielkich pokojach biurowych,


-         praca w siedzibie urzędu, możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),


-         praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach Urzędu oraz poza nimi,


-         brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich, drzwi o odpowiedniej szerokości,


-         brak oznaczeń dla osób niewidomych,


-         brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Zakres zadań

  • kontroluje jst, jednostki organizacyjne pomocy społecznej i podmioty niepubliczne oraz podmioty prowadzące działalność gospodarczą w zakresie prowadzenia placówki zapewniajacej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku,
  • realizuje rządowe i resortowe programy z zakresu pomocy społecznej, w tym dokonuje oceny formalnej i merytorycznej złożonych ofert, opracowuje projekty umów na realizowane zadania oraz dokonuje rozliczenia dotacji, a także sporządza sprawozdania z ich realizacji,
  • uzgadnia treści dokumentów określających funkcjonowanie ośrodków wsparcia dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz dokonuje analizy miesięcznych i rocznych sprawozdań z działalności tych jednostek,
  • rozpatruje skargi i wnioski dotyczące funkcjonowania jednostek podlegających kontroli oraz pisma interwencyjne w ramach zadań stanowiska,
  • opracowuje projekty decyzji administracyjnych dotyczących wydawania i cofania zezwolenia na prowadzenie domów opieki społecznej i placówek zapewniajacych całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlwkle chorym lub osobom w podeszlym wieku, zmiany typu przeznaczenia domów pomocy społecznej oraz przygotowuje projekty decyzji dot. kar pieniężnych za prowadzenie bez zezwolenia wojewody placówki zapewniającej całodobową opiekę osobom, oraz za niezrealizowanie zaleceń pokontrolnych na podstawie ustawy o pomocy społecznej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku lub w zakresie: prawo, administracja, ekonomia, pedagogika, pedagogika specjalna, praca socjalna, socjologia, politologia i nauki społeczne, zarządzanie lub marketing
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego stażu w pomocy społecznej na stanowisku, na którym były realizowane zadania z zakresu pomocy społecznej, tj. w: jednostce organizacyjnej pomocy społecznej, podmiocie realizującym zadania z zakresu pomocy społecznej na podstawie zlecenia organu administracji rządowej lub samorządowej, komórce organizacyjnej do spraw nadzoru i kontroli w pomocy społecznej właściwego do spraw pomocy społecznej wydziału urzędu wojewódzkiego, urzędzie obsługującym ministra właściwego do spraw zabezpieczenia społecznego w ramach działu administracji rządowej - zabezpieczenie społeczne
  • znajomość przepisów ustaw: o pomocy społecznej, o ochronie zdrowia psychicznego, Prawo przedsiębiorców, prawo budowlane, o finansach publicznych, o odpowioedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
  • znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, Kpa oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
  • znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
  • asertywność, sumienność, dokładność, umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność nawiązywania kontaktu z klientami,
  • umiejętność obsługiwania arkusza kalkulacyjnego Excel oraz specjalistycznej aplikacji komputerowej CAS.


Pozostałe oferty pracy w firmie Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 22-05-2023
Wyświetleń: 82