Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista

Firma: Komenda Powiatowa Policji w Lubartowie miejsce pracy: Lubartów

Komenda Powiatowa Policji w Lubartowie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Lubartów
Ogłoszenie o naborze Nr 115607

Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno-biurowym, w pełnym wymiarze czasu pracy, w systemie jednozmianowym w godzinach: 7.30-15.30. Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanym głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym związanym z poruszaniem się po terenie budynku. Czynności wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z: pracą z dokumentami, wprowadzaniem danych do systemów informatycznych, obsługą komputera co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, obsługą urządzeń biurowych min. takich jak: telefon, drukarka, scaner itp. oraz z prowadzeniem rozmów telefonicznych wewnętrznych oraz zewnętrznych. Na stanowisku specjalisty zadania realizowane są samodzielnie z przewagą wysiłku umysłowego. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Lokalizacja stanowiska pracy znajduje się na parterze budynku Komendy Powiatowej Policji w Lubartowie przy ul. Lubelskiej 57A, w pokoju biurowym dwuosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne oraz sztuczne. Budynek nie jest w pełni dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, ponieważ istnieje jedynie rampa podjazdowa do drzwi wejścia głównego ( drzwi wejściowe powyżej 90 cm ) i jedna toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych znajdująca się w sąsiedztwie wejścia głównego do budynku. Pozostała część budynku posiada bariery architektoniczne takie jak: schody wewnętrzne na I piętro, brak windy, kondygnacja budynku, na której znajduje się stanowisko nie ma toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. Budynek Komendy nie jest dostosowany dla osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.

Zakres zadań

  • prowadzi obsługę kancelaryjno-biurową Wydziału Ruchu Drogowego, w celu zapewnienia terminowej realizacji zadań służbowych oraz właściwego obiegu dokumentacji,
  • obsługuje System Elektronicznego Obiegu Dokumentów,
  • przygotowuje korespondencję wytworzoną w Wydziale do wysłania za pośrednictwem Poczty Specjalnej i urzędu pocztowego oraz odbiera przesyłki skierowane do Wydziału,
  • przygotowuje odpowiedzi dla towarzystw ubezpieczeniowych oraz innych uprawnionych podmiotów, a także dla interesantów w zakresie szkód związanych ze zdarzeniami drogowymi,
  • przygotowuje pisma przewodnie oraz projekty odpowiedzi na polecenie przełożonego w celu zapewnienia bieżącej realizacji zadań w Wydziale,
  • prowadzi rejestry pomocnicze w zakresie ruchu drogowego,
  • zaopatruje Wydział w niezbędne druki i materiały biurowe zapewniane przez Zespół Wspomagający,
  • weryfikuje i uzupełnia dane wprowadzone do systemu SEWIK (rejestracja wypadków i kolizji),
  • weryfikuje i modyfikuje dane dot. zabezpieczonych pojazdów w systemie "Parking",
  • wprowadza dane dotyczące braku posiadania ubezpieczenia OC przez właściciela pojazdu do sytemu Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny,
  • rejestruje i rozlicza nadgodziny oraz wprowadza i modyfikuje grafiki służb funkcjonariuszy Wydziału Ruchu Drogowego w Systemie Wspomagania Obsługi Policji,
  • archiwizuje sprawy ostatecznie załatwione wytworzone w Wydziale.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego,
  • umiejętność redagowania pism,
  • umiejętność pracy w zespole, systematyczność, komunikatywność, samodzielność
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub poddanie się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Policji w Lubartowie
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 13-02-2023
    Wyświetleń: 83