Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Komenda Miejska Policji w Lublinie miejsce pracy: Lublin

Komenda Miejska Policji w Lublinie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 115474

Warunki pracy

Praca na stanowisku zapewniającym techniczną obsługę Stanowiska Kierowania Komendy Miejskiej Polkicji w Lublinie w zakresie obsługi sytemów informatycznych, w tym monitoringu miejskiego oraz wsparcie dyżurnego         w realizacji zadań, przy użyciu sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych     i urządzeń łączności. Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godz.:7.00 - 19.00., 19.00 - 7.00. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Wykonywane czynności mają charakter statyczny. Oświetlenie sztuczne i naturalne.


Miejsce pracy: Stanowisko zlokalizowane na I piętrze skrzydła D obiektu KMP w Lublinie z wejściem bezpośrednio z chodnika oraz z segmentu A budynku głównego. Wejście do budynku głównego - skrzydło A posiada stosowny podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, skrzydło A jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, posiada odpowiednio dostosowaną toaletę, natomiast skrzydło D, gdzie jest zlokalizowane stanowisko nie jest dostępne dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.


Nie występują warunki uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne.

Zakres zadań

  • Rejestruje, edytuje i weryfikuje dane w Krajowym Systemie Informacji Policji.
  • Generuje oraz publikuje meldunki dzienne.
  • Obserwuje rejony objęte pracą kamer działałających w ramach Sytemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Lublin w celu ujawniania przestępstw i wykroczeń, a także innych zagrożeń mogących doprowadzić do zakłóceń porządku publicznego.
  • Sporządza dobowe informacje dotyczące danych statystycznych i przekazuje je właściwym podmiotom.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego co najmniej 6 miesięcy na stanowisku biurowym, związanym z obsługą komputera.
  • Bardzo dobra umiejetność obsługi komputera (pakiet biurowy) oraz urządzeń biurowych,
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • Dyspozycyjność, odpowiedzialność, punktualność, zdyscyplinowanie,
  • Znajomość ustaw: o Policji, o służbie cywilnej.
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Miejska Policji w Lublinie
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 10-02-2023
    Wyświetleń: 94