Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie miejsce pracy: Lublin

Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 114235

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


-         praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,


-         praca w siedzibie urzędu, możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),


-         praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach w których zlokalizowana jest siedziba Urzędu oraz poza nimi,


-         praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,


-         większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, praca z klientem.


 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


-         praca siedząca w pozycji wymuszonej przed ekranem komputerowym,


-         praca w niewielkich pokojach biurowych,


-         brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich, drzwi o odpowiedniej szerokości,


-         brak oznaczeń dla osób niewidomych,


-         brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Zakres zadań

  • ewidencjonuje i nadzoruje majątek Urzędu, sporządza dokumenty przyjęcia, nalicza umorzenia, przygotowuje dokumenty związane ze sprzedażą, przekazaniem lub likwidacją majątku, uzgdania salda z oddziałem właściwym ds. rachunkowości,
  • przyjmuje i sprawdza faktury pod względem zgodności z zapisami umów i dowodów zakupu, zleceń i innych dokumentów dotyczących składnikow majątku,
  • prowadzi karty indywidualnego wyposażenia pracowników oraz gospodarkę pieczątkami w Urzędzie,
  • prowadzi ewidencję sprzętu użyczonego,
  • przygotowuje założenia do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz projekty umów,
  • opracowuje materiały do sprawozdań i analiz z realizowanych zadań.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego
  • znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, Kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
  • znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątu ruchomego Skarbu Państwa,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z obsługi programów komputerowych dedykowanych do prowadzenia ewidencji składników majątku,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność pracy w sytuacjach nieprzewidzianych,
  • umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office, a w szczególności Word i Excel.


Pozostałe oferty pracy w firmie Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 25-01-2023
Wyświetleń: 91