Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Lider Contact Center (rozwiązania IT)

Firma: Onwelo miejsce pracy: Lublin

Onwelo to nowoczesna polska spółka technologiczna, która specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych rozwiązań IT dla organizacji z szeregu sektorów na całym świecie. Główne obszary działalności Onwelo to: tworzenie oprogramowania, jego rozwój oraz utrzymanie, a także mocne wsparcie kompetencyjne. W krótkim czasie firma wdrożyła ponad 300 projektów w Europie i w USA, powiększyła zespół do ponad 550 osób, a także otworzyła biura w sześciu miastach Polski oraz oddziały w Stanach Zjednoczonych, Niemczech i w Szwajcarii.

 

Lider Contact Center (rozwiązania IT)
Miejsce pracy: Lublin
Czekamy na Ciebie jeśli:
  • Jesteś skuteczny i zdeterminowany w realizacji ambitnych celów sprzedażowych
  • Masz doświadczenie w sprzedaży profesjonalnych usług i/lub produktów do klienta korporacyjnego
  • (mile widziane jest doświadczenie w sprzedaży na rynku technologicznym) oraz posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem contact center/call center
  • Osiągasz założone cele sprzedażowe pod względem jakościowym
  • i ilościowym oraz jesteś w stanie ustalać i egzekwować KPI i cele zespołowe
  • Posiadasz doświadczenie i chcesz się realizować, budując i kierując zespołem konsultantów sprzedaży
  • Jesteś osobą świetnie zorganizowaną, która umie budować
  • i aktualizować procesy i procedury wspierające realizację celów zespołowych i organizacyjnych.
  • Znasz język angielski na bardzo dobrym poziomie (B2/C1), swobodnie czujesz się w komunikacji mówionej
  • oraz pisanej. 
  • Masz wykształcenie wyższe w obszarze informatyki, zarządzania, finansów, ekonomii lub pokrewnym
  • Bardzo dobrze oceniasz swoje umiejętności z zakresu komunikacji
Z nami będziesz:
  • Częścią kluczowego zespołu liderskiego mającego wpływ na kształt, kierunek i rozwój organizacji
  • Odpowiadać za tworzenie strategii rozwoju działu Contant Center
  • w porozumieniu z Zarządem firmy
  • Aktywnie rozbudowywać portfolio klientów w Polsce i na rynkach zagranicznych poprzez inicjowanie spotkań
  • z klientami przez Twój zespół i prezentację oferty produktowej
  • Budować, kierować, motywować i rozwijać zespół konsultantów sprzedaży
  • Ustalać i monitorować wyniki ilościowe oraz standardy jakościowe
  • Umiejętnie identyfikować rynki, na których jest zapotrzebowanie na oferowane usługi i produkty
  • Współpracować z Menedżerami działów Delivery, Product Onwerami, ekspertami technologicznymi
  • oraz działami marketingu i HR
Dowiedz się, jak skorzystasz, będąc w Onwelo:
  • Rozwiniesz swoje umiejętności, współpracując z doświadczonymi specjalistami i managerami
  • Otrzymasz samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji, mając wpływ na kierunek i rozwój organizacji
  • Dostaniesz cały pakiet szkoleń merytorycznych wprowadzających w specyfikę rynku i usług oraz produktów IT
  • Będzie na Ciebie czekać przyjazne i komfortowe środowisko pracy 
  • Wybierzesz dowolną formę zatrudnienia
  • Potrzebujesz pracować zdalnie? Jesteśmy otwarci! 
  • Zabezpieczysz swoją przyszłość, korzystając z dodatkowego ubezpieczenia na życie 
  • Z prywatną opieką medyczną zadbasz o zdrowie swoje i swoich bliskich 
  • Karta MultiSport Plus umożliwi Ci prowadzenie aktywnego trybu życia 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 03-01-2023
Wyświetleń: 114