Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Customer journey expert

Firma: Miejski Urząd Pracy w Lublinie miejsce pracy: Lublin

Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Customer journey expert
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/22/3240
OBOWIĄZKI:

- wsparcie merytoryczne pracowników zatrudnionych na stanowiskach młodszego i starszego specjalisty obsługi klienta, - ocena jakościowa pracy specjalistów, - prowadzenie szkoleń. Do głównych obowiązków pracownika centrum telefonicznej obsługi jest kontakt telefoniczny i elektroniczny z osobami niemieckojęzycznymi. Dlatego pracodawca preferuje osoby o dobrej znajomości tego języka.

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Obsługa komputera
Uprawnienia: analityczne myślenie


Wymagania inne:

umiejętności: myślenie analityczne, komunikatywność, znajomość specyfiki pracy specjalisty z klientem niemieckojęzycznym, obsługa komputera

Miejsce pracy:

Lublin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 287,7 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie



Pozostałe oferty pracy w firmie Miejski Urząd Pracy w Lublinie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 07-11-2022
Wyświetleń: 108