Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie miejsce pracy: Lublin

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 106956

Warunki pracy


  • Praca odbywa się w budynku dwupiętrowym z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach budynku (doręczanie i odbiór dokumentów).

  • Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy komputerze. Stały kontakt i współpraca z innymi pracownikami komórek i jednostek Policji oraz z wykonawcami.

  • Pomieszczenie biurowe usytuowane jest na I piętrze. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - brak podjazdu przy wejściu, brak windy, nie przystosowane sanitariaty.

  • Obsługa urządzeń biurowych: telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym; przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.

Zakres zadań

  • prowadzi ewidencję główną sprzętu techniki biurowej, sporządza i księguje dowody przychodowo-rozchodowe, potwierdza stany ewidencyjne z ewidencją magazynową oraz z ewidencją jednostek Policji woj. lubelskiego i komórek KWP w Lublinie
  • analizuje zgłoszone potrzeby dotyczące drobnego sprzętu i materiałów techniki biurowej oraz przygotowuje dokumentację niezbędną do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
  • sporządza obciążenia miesięczne (w tym dokumenty rozchodowe) z poniesionych wydatków na zakup sprzętu i materiałów techniki biurowej na rzecz komórek organizacyjnych KWP w Lublinie i jednostek Policji woj. lubelskiego
  • prowadzi rozpoznanie w zakresie potrzeb ilościowo – wartościowych sprzętu i materiałów techniki biurowej w garnizonie lubelskim na dany rok
  • sporządza załączniki do protokołów zdawczo – odbiorczych w zakresie sprzętu techniki biurowej użytkowanego w komórkach organizacyjnych KWP w Lublinie i jednostkach Policji woj. lubelskiego
  • sporządza pełną dokumentację dotyczącą zbywania, przeklasyfikowania i wybrakowania zużytego, przestarzałego technicznie i zbędnego sprzętu techniki biurowej
  • uczestniczy w opracowywaniu i sporządzaniu zbiorczych projektów planów materiałowo – finansowych oraz planów postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie sprzętu i materiałów techniki biurowej

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne"
  • Znajomość przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych i umiejętność ich stosowania
  • Umiejętność biegłej obsługi komputera – pakiet Office i Internet
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych oraz biegłego i dokładnego liczenia
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Komunikatywność, wysoka kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 27-09-2022
Wyświetleń: 122