Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy inspektor

Firma: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie miejsce pracy: Lublin

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 95289

Warunki pracy


  • Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy biurku. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.


  • Praca wykonywana jest w budynku Komisariatu VI Policji w Lublinie przy ul. Gospodarczej 1B, w pomieszczeniu biurowym Wydziału Postępowań Administracyjnych KWP w Lublinie, usytuowanym na pierwszym piętrze.


     




  • Wyznaczone miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych, dostęp do budynku z poziomu terenu, budynek wyposażony w windę, szerokości korytarzy oraz łazienki dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.



Zakres zadań

  • odbiera z Kancelarii Ogólnej przesyłki i przyjmuje przesyłki przesyłane pocztą elektroniczną z innych komórek/ jednostek Policji,
  • rejestruje w Systemie EZD wpływające do komórki i wysyłane korespondencje jawne (w tym przesyłane pocztą elektroniczną na: elektroniczną skrzynkę podawczą wydziału, imienną skrzynkę kierownictwa wydziału i prowadzących sprawy w wydziale) i przekazuje je kierownictwu do dekretacji,
  • przekazuje pracownikom korespondencję zgodnie z dekretacją przełożonego, przygotowuje i nadaje korespondencję w Ogniwie Poczty Specjalnej,
  • prowadzi obsługę organizacyjno–recepcyjną interesantów zewnętrznych i wewnętrznych (w tym obsługa urządzeń biurowych),
  • redaguje pisma na polecenie kierownika komórki, sporządza wykazy, tabele, zestawienia, itp.,
  • prowadzi dokumentację pracowniczą oraz związaną ze służbą policjantów,
  • składa do Wydziału Zaopatrzenia zapotrzebowanie na materiały biurowe i rozlicza przekazane materiały,
  • kompletuje oraz archiwizuje dokumenty przechowywane w sekretariacie wydziału.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
  • Znajomość przepisów regulujących sprawy ze stosunku służby i pracy
  • Znajomość przepisów regulujących zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych w KWP w Lublinie, OPP w Lublinie, SPKP w Lublinie i podległych jednostkach organizacyjnych
  • Znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych
  • Umiejętność komunikowania się, argumentowania oraz asertywność
  • Umiejętność działania pod presją czasu
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy, Internet)
  • Wysoka kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z pracy biurowej i obsługi komputera (pakiet biurowy)


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 22-03-2022
Wyświetleń: 179