Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy specjalista

Firma: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie miejsce pracy: Lublin

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 93743

Warunki pracy


  • Praca wykonywana jest w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, przy ulicy Narutowicza 73, w pomieszczeniu biurowym Wydziału Inwestycji i Remontów. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich – bariery architektoniczne (schody przy wejściu do budynku, brak podjazdu, brak windy, brak przystosowanych sanitariatów).

  • Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych z pracą z dokumentami , obsługą klientów zewnętrznych oraz przeprowadzaniem kontroli w innych urzędach, obsługą komputera (powyżej 4 godzin na dobę) i innych urządzeń biurowych.

Zakres zadań

  • prowadzi postępowania wyjaśniające w I instancji w sprawach przyznawania, odmowy przyznania i zwrotu świadczeń pieniężnych (równoważniki pieniężne za brak i remont lokalu mieszkalnego, pomoc finansowa)
  • prowadzi postępowania wyjaśniające w II instancji w sprawach mieszkaniowych w wyniku składanych odwołań od orzeczeń Komendantów Miejskich i Powiatowych Policji woj. lubelskiego
  • sporządza i sprawdza listy stanowiące podstawę wypłaty równoważnika pieniężnego za brak i remont lokalu mieszkalnego, pomocy finansowej oraz listy dodatkowe
  • rozpatruje skargi złożone na decyzje Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie, jako organu II instancji
  • prowadzi czynności związane z przydziałem, opróżnieniem i zamianą lokali mieszkalnych znajdujących się w dyspozycji KWP w Lublinie oraz opracowuje projekty decyzji administracyjnych, wniosków o wszczęcie egzekucji i tytułów wykonawczych
  • prowadzi teczki mieszkaniowe policjantów oraz dokonuje zapisów w kartach mieszkaniowych i rejestrach

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej w administracji publicznej
lub doświadczenie w obszarze obsługi prawnej
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
  • Znajomość przepisów k.p.a., ustawy o Policji wraz z aktami wykonawczymi dotyczącymi świadczeń mieszkaniowych, ustawy o gospodarce nieruchomościami, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz o postępowaniu przed Sądami administracyjnymi
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność komunikowania się, argumentowania
  • Umiejętność obsługi komputera (programy Word, Excel)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Obsługa Internetu


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 01-03-2022
Wyświetleń: 202