Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Komenda Miejska Policji w Lublinie miejsce pracy: Lublin

Komenda Miejska Policji w Lublinie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 92747

Warunki pracy

- Praca w Komisariacie Policji VII w Lublinie na stanowisku o charakterze kancelaryjno - biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych (faks, drukarka, skaner itp.). Praca w podstawowym systemie czasu pracy w godz. 7.30 do 15.30. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Oświetlenie sztuczne i naturalne.


Miejsce pracy: Budynek 4 kondygnacyjny, wejście do budynku przy ulicy, (budynek ogrodzony), posiada stosowny podjazd. Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, posiada odpowiednio dostosowaną toaletę, windę oraz możliwość poruszania się po budynku wózkiem inwalidzkim. Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.


Nie występują warunki uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne.

Zakres zadań

  • Prowadzenie punktu kancelarii tajnej w Komisariacie Policji VII w Lublinie tj: przyjmowanie, ewidencjonowanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych w celu zapewnienia właściwego obiegu informacji niejawnych, prowadzenie zbioru przepisów niejawnych oraz zapoznawanie policjantów i pracowników z przepisami w tym zakresie oraz ich archiwizowanie.
  • Prowadzenie sekretariatu Wydziału Kryminalnego Komisariatu Policji VII w Lublinie tj.: przygotowywanie, wysyłanie, odbieranie i ewidencjonowanie korespondencji do prokuratury, dokonywanie adnotacji w systemie Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo - Śledczych (ERCDŚ) w zakresie dotyczącym pracy Wydziału Kryminalnego.
  • Wprowadzanie i aktualizowanie w elektronicznym Systemie Wspomagania Obsługi Policji w module MEDYCYNA PRACY danych z zakresu profilaktyki policjantów i pracowników komisariatu oraz prowadzenie rejestrów i wykazów w celu ewidencjonowania danych w tym zakresie. Wystawianie skierowań na badania okresowe oraz kontrolne policjantów i pracowników komisariatu.
  • Obsługa Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów - SEOD.
  • Prowadzenie rejestru oświadczeń majątkowych funkcjonariuszy Komisariatu Policji VII w Lublinie.
  • Udzielanie informacji interesantom i ich kierowanie do właściwych stanowisk pracy. Wykonywanie czynności zlecanych przez przełożonego wynikających z zadań Komisariatu Policji VII w Lublinie.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego co najmniej 6 miesięcy na stanowisku kancelaryjno - biurowym,
  • znajomość pracy kancelaryjno - biurowej,
  • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz urządzeń biurowych,
  • umiejętność pracy w zespole, samodzielność, dokładność, dyscyplina pracy, komunikatywność, terminowość, odpowiedzialność,
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych, znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą "ściśle tajne" lub poddanie się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne".
  • kopię dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • doświadczenie w pracy kancelaryjno - biurowej w urzędach administracji publicznej


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Miejska Policji w Lublinie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 11-02-2022
Wyświetleń: 218