kandydatów
Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim (sektor logistyczny)
Firma: Concentrix miejsce pracy: Lublin
Concentrix CVG International jest międzynarodowym liderem w dynamicznie rozwijającej się branży telefonicznej obsługi klienta. To specjalista w dostarczaniu najwyższej jakości wsparcia technicznego globalnym liderom rynku technologii informatycznych, elektroniki komunikacyjnej oraz komunikacji. Dzięki stale rosnącemu zapotrzebowaniu na usługi wspracia w zakresie outsourcingu, firma Stream ciągle się rozwija. Z naszą wiedzą techniczną wspieramy ponad 2000 producentów sprzętu i oprogramowania komputerowego. Stream International, które posiada 24 oddziałów w 14 krajach na całym świecie, prowadzi tzw. Customer Interaction Centers (Centrum Obsługi Klienta). Grupa zatrudnia łącznie ok. 11 tys. osób
- Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących w języku polskim i angielskim
- Obsługa aplikacji
- Rejestracja zgłoszeń od klientów i budowanie z nimi właściwych relacji
- Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
- Wprowadzanie danych do sytemu
- Dbałość o wysoką jakość obsługi klientów
- Biegła znajomość (na poziomie C1) języka polskiego
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Umiejętność szybkiego pisania na komputerze
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
- Pozytywne nastawienie do pracy
- Szybkość reagowania
To oferujemy
- Umowa o pracę na pełen etat od 1. dnia
- Płatne szkolenie przygotowujące do pracy
- Elastyczny grafik (praca zmianowa od poniedziałku do piątku między 6:00 a 20:00)
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
Pozostałe oferty pracy w firmie Concentrix
Wyświetleń: 310