Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista

Firma: Komenda Miejska Policji w Lublinie miejsce pracy: Lublin

Komenda Miejska Policji w Lublinie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:

Specjalista
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 88982

Warunki pracy

Praca w Zespole do spraw Ochrony Informacji Niejawnych w Komendzie Miejskiej Policji w Lublinie na stanowisku o charakterze kancelaryjno-biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych (fax, ksero, skaner, itp.).
Praca w podstawowym systemie czasu pracy w godz. od 7.30 do 15.30.
Miejsce pracy: V piętro budynku pięciopiętrowego z dwiema windami. Wejście do budynku posiada stosowny podjazd, natomiast wewnątrz budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak dostosowanych łazienek, wind oraz możliwości swobodnego poruszania się po budynku wózkiem inwalidzkim). Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych. Nie występują warunki uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne.

Zakres zadań

  • Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych w celu zapewnienia właściwego obiegu informacji niejawnych.
  • Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych dokumentów niejawnych w celu zapewnienia możliwości ustalenia gdzie lub w czyjej dyspozycji znajduje się dokument niejawny.
  • Sporządzanie wykazów dokumentów niejawnych, pobranych z kancelarii tajnej przez policjantów/pracowników komórek organizacyjnych KMP w Lublinie w celu rozliczenia dokumentów niejawnych z dziennikiem ewidencyjnym.
  • Weryfkowanie strony formalnej dokumentów niejawnych, wytwarzanych przez policjantów/pracowników obsługiwanych komórek organizacyjnych KMP w Lublinie w celu zapewnienia prawidłowego sposobu oznaczania wytwarzanych dokumentów.
  • Prowadzenie, aktualizowanie, archiwizowanie zbioru przepisów niejawnych komórki organizacyjnej KMP w Lublinie w celu zapewnienia ich właściwej ewidencji.
  • Udostępnianie aktów prawnych o charakterze niejawnym policjantom i pracownikom na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych celem uniknięcia przekazania dokumentów niejawnych osobom nieupoważnionym.
  • Wykonywanie zadań okresowych (inwentaryzacja, archiwizacja) w celu zapewnienia właściwej ochrony informacji niejawnych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno-biurowej

  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i przepisów wykonawczych do ustawy
  • Znajomość pracy kancelaryjnej
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego
  • Umiejętność pracy w zespole, systematyczność, komunikatywność, samodzielność
  • Znajomość struktury organizacyjnej jednostki
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub poddanie się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne"
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość zagadnień z zakresu ochrony informacji niejawnych


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Miejska Policji w Lublinie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 08-12-2021
Wyświetleń: 242