kandydatów
Koordynator biura
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach miejsce pracy: Lublin
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: pracowitość, staranność, umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: Znajomość środowiska Mac OS
Uprawnienia: Biegła znajomość pakietu OFFICE (Microsoft Word i Excel)
Wymagania inne:
Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w prowadzeniu biura zarządu. Sumienność, terminowość i zaangażowanie, wysoka kultura osobista. Samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w zakresie rozwiązywania bieżących problemów technicznych i merytorycznych, kreatywność.
Lublin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 2 800 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach










Wyświetleń: 342