Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubartowie miejsce pracy: Lubartów

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubartowie
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Lubartów
Ogłoszenie o naborze Nr 79145

Warunki pracy

·      Praca biurowa w pomieszczeniach usytuowanych na I piętrze budynku


·      Praca w systemie codziennym w godzinach 7.30-15.30


·      Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych (narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, faks, niszczarka)


·      Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin


·      Oświetlenie sztuczne i naturalne


·      Praca z bazami danych/programami specjalistycznymi


·      Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym


·      Brak windy, toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych


·      Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych

Zakres zadań

  • Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego
  • Obsługa Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD)
  • Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego
  • Ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego
  • Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej
  • Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej
  • Przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej
  • Realizacja zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej
  • Obsługa centrali telefonicznej komendy, kierowanie interesantów do pracowników kompetentnych w danej sprawie w celu zapewnienia właściwej pracy komendy
  • Obsługa urządzeń biurowych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Prawo jazdy kat. B.
  • Umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi, obsługi komputera.


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 02-06-2021
Wyświetleń: 285