kandydatów
Starszy inspektor
Firma: Komenda Powiatowa Policji w Świdniku miejsce pracy: Świdnik
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
praca w siedzibie urzędu, możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym oraz sztucznym,
większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej, praca z dokumentami,
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, prowadzenie rozmów telefonicznych, udzielanie informacji petentom,
budynek KPP w Świdniku posiada pochylnię do ruchu pieszego i dla osób niepełnosprawnych poruszających się przy użyciu wózka inwalidzkiego usytuowaną na zewnątrz budynku, drzwi wejściowe do budynku i ogólnodostępnych pomieszczeń użytkowych oraz szerokość korytarzy dostosowana jest do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, budynek wyposażony jest w dźwig osobowy zapewniający dostęp osobom niepełnosprawnym do wszystkich użytkowych kondygnacji budynku, jedno z ogólnodostępnych pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych przez zapewnienie przestrzeni manewrowej, zastosowanie w tym pomieszczeniu i na trasie dojazdu do niego drzwi bez progów, zainstalowanie uchwytów ułatwiających korzystanie z urządzeń higieniczno-sanitarnych, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Zakres zadań
- wprowadza dane do systemu SEWIK (rejestracja wypadków i kolizji)
- sporządza okresowe analizy stanu bezpieczeństwa na drogach na podstawie danych z systemu SEWIK
- rejestruje karty Mrd 5/1
- rejestruje i modyfikuje dane dot. zabezpieczonych pojazdów w systemie „Parking”
- wprowadza i aktualizuje statystyki KPP w Świdniku w zakresie ruchu drogowego
- udziela odpowiedzi na zapytania podmiotów zewnętrznych w sprawie bezpieczeństwa w ruchu drogowym
- prowadzi okresową kontrolę zgodności danych w bazie SEWIK
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego administracja publiczna, na stanowisku z obsługą komputera
- znajomość przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz przepisów wykonawczych
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej, kodeks postępowania administracyjnego
- umiejętność analitycznego myślenia
- odpowiedzialność, sumienność, terminowość,
- umiejętność pracy samodzielnej,
- znajomość obsługi komputera (pakiet biurowy – MS Word, MS Excel, Internet)
- posiadanie nieposzlakowanej opinii
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów ustawy o Policji, ustawy o ochronie danych osobowych, kodeksu karnego
- prawo jazdy kat. B
- staż lub doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach Policji
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Policji w Świdniku
Wyświetleń: 339