Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Pracownik w Zespole Sprzedaży i Obsługi Contact Center

Firma: PKO Bank Polski S.A. miejsce pracy: Lublin

DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Pracownik w Zespole Sprzedaży i Obsługi Contact Center

Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1

(Lublin)

U nas masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:

  • zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę zlecenie,
  • przyjazne środowisko pracy,
  • dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
W naszym zespole na co dzień:
  • obsługujesz informacyjnie klientów o usługach, procesach bankowych,
  • umawiasz klientów na podpisanie umowy.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
  • jesteś osobą zaangażowaną,
  • dobrze władasz ojczystym językiem,
  • odpowiadają Ci ruchome godziny pracy oraz praca w weekendy.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!


Pozostałe oferty pracy w firmie PKO Bank Polski S.A.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 30-07-2021
Wyświetleń: 262